Google Me پائيز براي رقابت با فيس بوك مي‌آيد
نوشته شده توسط : اصغر رضایی

اریک اشمیت، در کنفرانس Zeitgeist در آریزونای آمریکا اعلام کرد که شبکه اجتماعی Google Me را برای رقابت با فیس بوک از پاییز ارایه می‌کند.
بر اساس اطلاعاتی که در این زمینه منتشر شده، Google Me، هاب مرکزی برای شبکه اجتماعی نخواهد بود، اما به همراه اجزای شبکه اجتماعی به سرویس های حاضر گوگل اضافه می شود.
به نظر می رسد گوگل در حال تلاش برای رقابت با فیس بوک با 500 میلیون کاربر است.
انتظار می رود شبکه اجتماعی Google Me به کاربران امکان دهد صفحات و ویدیوها را با کانتکت های اجتماعی در یک بخش خصوصی با شبکه اجتماعی Google Me گوگل ببینند.
البته هم اکنون نمی توان پیش بینی کرد که آیا گوگل در ارایه این سرویس اجتماعی با توجه به شکست هایی که در زمینه ارایه شبکه Orkut در سال 2004 یا Google Buzz که به تازگی ارایه شد، روبه رو شد، آیا موفقیتی کسب خواهد کرد.

nsw.ir




:: برچسب‌ها: موبایل , خبر , آی تی , صفرویک , گوگل می , فیسبوک , ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 27 / 6 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمدعلي در تاریخ : 1389/6/28/0 - - گفته است :
سلاماصغررضايي خوبي
چندروزبيش بايه فروشگاه اينترنتي بانامfrotelآشنا شدم بعددراون سايت ثبت نام كردم اين يه سيستم تبليغاتي هست كه بنج هزارتومان باداش ميدن و با گذاشتن محصولات درسايت يا وبلاگ يامعرفي كردن چندنفر به سايت بورسانتي كه طرف ازخريد محصول به دست مياره 7%مال خودت ميشه يعني معركه ست يكي ازفاميل هامون عضو شده وحالا باتبليغ براي اونها به اون دارن بول ميدن ازاين شركت هاي هرمي نيست كاملا قانوني هست من خودم اول شك كردم ولي ديدم كه نه اون جوري كه فكر ميكردم نيست ميل باخودته اگه خواستي به اين آدرس برو وثبت نام كن قربانت محمدعليhttp://www.mobiledaran.ir/Marketing....?moarre f=11240


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: